Caracteristicile produsului nu se confirmă
Ați ales un produs marca Viessmann, dar sunteți nemulțumit, în ciuda promisiunii noastre de a oferi calitatea maximă.
Utilizarea celor mai noi platforme de testare și un management al calității certificat sunt o parte integrantă a filozofiei companiei noastre. Cu toate acestea, în ciuda tuturor acestor măsuri, se pot strecura erori în timpul instalării sau componentele achiziționate sunt neconforme. Lucrăm în mod intens in sensul minimizării erorilor.
Se poate întâmpla, de asemenea, că sistemul sa fie deteriorat în timpul transportului, să fie proiectat sau instalat inincorect și astfel sa aibă doar o parte din carcateristicile de produs promise.
Pentru a obține cât mai curând posibil asistență de specialitate, trebuie să vă adresați firmei de profil care a făcut proiectarea, instalarea și punerea in functiune a instaltiei de incalzire. Acest lucru are avantajul că aceasta, din cauza proximității, se poate deplasa în multe cazuri repede la fata locului și este familiarizata deja cu investiția dumneavoastră. Firma de instalatii termice fie va rezolva problema pe cont propriu sau, în cazul în care este necesar, va contacta unul dintre tehnicienii nostri, care poate elimina eroarea, împreună cu firma de profil. Desigur, în perioada de garanție, nu vor interveni costuri suplimentare pentru dumneavoastră.
Vă recomandăm, de asemenea, în principiu, să analizati in mod independent dacă și în ce măsură performanța de încălzire s-a schimbat de la instalarea noului sistem. Dacă observați o creștere a consumului de energie, în ciuda condițiilor neschimbate, vă rugăm să contactați de asemenea instalatorul sistemului termic.