Declarația de accesibilitate
Valabil de la: 28 iunie 2025
Ultima actualizare: 28 iunie 2025
1. Introducere și informații generale despre furnizor
Prezenta declarație de accesibilitate se aplică următoarelor site-uri web și aplicațiilor mobile asociate bazate pe browser (aplicații web) ale Viessmann Holding International GmbH, prin intermediul cărora sunt furnizate consumatorilor următoarele servicii în cadrul comerțului electronic: (denumite în continuare "servicii digitale"):
- paginile cu informații despre produsele Viessmann la adresa URL: www.viessmann.ro; furnizează informații despre lumea produselor și serviciilor Viessmann
- paginile de oferte Viessmann la adresa URL: www.viessmann.ro/parteneri-locali; oferă posibilitatea de a solicita o ofertă de la un partener specializat Viessmann prin intermediul unui formular și de a-și da acordul pentru a primi broșuri și alte materiale de marketing.
Furnizor:
Viessmann Romania
Adresa web: info-ro@viessmann-climatesolutions.com
2. Descrierea generală a serviciului
Serviciul digital menționat în secțiunea 1 vă permite să
- să solicitați o ofertă folosind formularul. Acesta va fi pregătit pentru dvs. de către unul dintre partenerii noștri autorizați Viessmann care vă poate oferi serviciile potrivite pentru nevoile dvs. În timpul acestui proces, vi se va cere să răspundeți la diverse întrebări, în funcție de tipul de solicitare, de exemplu despre sistemul dvs. de încălzire existent și despre proiectul planificat. Veți primi apoi e-mailuri de la noi prin care vă vom confirma datele și vă vom oferi informații cu privire la următorii pași din proces.
- utilizați configuratorul de produse pentru a determina o sugestie pentru un produs sau sistem Viessmann într-un proces de întrebări în mai mulți pași, pe bază de formular și solicitați o scurtă consultare și trimiterea la un partener instalator utilizând formularul. Solicităm adresa dvs. în formular pentru a vă putea referi la un partener instalator Viessmann din zona dvs. pentru consultare.
3. Temei juridic / Cerințe statutare
Prezenta declarație se bazează pe "Directiva (UE) 2019/882 a Parlamentului European și a Consiliului din 17 aprilie 2019 privind cerințele de accesibilitate pentru produse și servicii" (denumită în continuare "Actul european privind accesibilitatea" sau "EAA"), precum și pe legile naționale de punere în aplicare corespunzătoare (denumite în mod colectiv "Legile privind accesibilitatea").
Cerințele legale decurg din legile privind accesibilitatea, în special din articolele 4 și 13 din EAA și anexele sale I și V, precum și din legile naționale de punere în aplicare respective. Aceasta înseamnă că:
- furnizarea de informații cu privire la funcționarea serviciului și în cazul în care sunt utilizate produse pentru furnizarea serviciului - furnizarea de informații cu privire la conexiunea lor la aceste produse, precum și la caracteristicile lor de accesibilitate și interoperabilitatea lor cu dispozitivele și facilitățile de asistență, trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:
- informațiile sunt furnizate prin mai mult de un canal senzorial și sunt prezentate într-un mod inteligibil și perceptibil,
- conținutul informațional este furnizat în formate de text care pot fi utilizate pentru a genera formate de asistență alternative care să fie prezentate în moduri diferite de către utilizatori și prin intermediul mai multor canale senzoriale,
- informațiile sunt prezentate în fonturi de dimensiuni și forme adecvate, luând în considerare condițiile previzibile de utilizare și folosind un contrast suficient, precum și spațierea reglabilă între litere, linii și paragrafe,
- se oferă o afișare alternativă a conținutului în cazul în care sunt incluse elemente cu conținut care nu este text; și
- informațiile electronice necesare pentru furnizarea serviciului vor fi furnizate într-un mod coerent și adecvat, făcându-le perceptibile, operabile, inteligibile și robuste.
- site-urile web, inclusiv aplicațiile online aferente, și serviciile bazate pe dispozitive mobile, inclusiv aplicațiile mobile, trebuie să fie accesibile într-un mod coerent și adecvat, făcându-le perceptibile, operabile, inteligibile și robuste;
- acolo unde sunt disponibile, serviciile de asistență (birouri de asistență, centre de apel, asistență tehnică, servicii de releu și servicii de formare) trebuie să furnizeze informații privind accesibilitatea serviciului și compatibilitatea acestuia cu tehnologiile de asistență, în moduri accesibile de comunicare;
- informațiile privind accesibilitatea produselor și serviciilor vândute trebuie furnizate atunci când aceste informații sunt furnizate de operatorul economic responsabil;
- accesibilitatea funcționalității pentru identificare, securitate și plată trebuie asigurată atunci când este furnizată ca parte a unui serviciu în locul unui produs, făcând-o perceptibilă, operabilă, inteligibilă și robustă;
- trebuie furnizate metode de identificare, semnături electronice și servicii de plată care să fie perceptibile, operabile, inteligibile și robuste.
4. Situația conformității cu cerințele legale
Cerințele tehnice pentru ca o ofertă să fie accesibilă în sensul EAA se bazează pe specificațiile Orientărilor privind accesibilitatea conținutului web (WCAG) versiunea 2.2. Am conceput oferta noastră digitală după cum urmează pentru a ne asigura că este accesibilă tuturor:
Conținutul ofertei noastre digitale poate fi accesat prin diferite moduri de operare, asigurând astfel că produsele și serviciile noastre pot fi accesate și utilizate și de utilizatorii cu deficiențe fizice, senzoriale sau cognitive. Modurile de operare pe care le-am implementat includ:
- Canale senzoriale multiple: Oferim alternative text pentru conținutul vizual.
- Opțiuni multiple de interacțiune: Site-ul nostru poate fi utilizat și fără abilități motorii fine.
- Protecția față de stimuli/utilizarea contrastelor: site-ul nostru web nu utilizează efecte complexe de interacțiune.
- Prezentarea simplă a conținutului nostru: Acolo unde este posibil, utilizăm texte ușor de înțeles pentru a descrie produsele și serviciile noastre. Termenii tehnici sunt explicați într-un mod practic și ușor de înțeles în locurile relevante, astfel încât chiar și utilizatorii fără cunoștințe specifice prealabile să poată înțelege contextele prezentate.
Nu utilizăm funcții de identificare, autentificare, securitate sau plată pe aceste site-uri web.
Ne străduim în permanență să identificăm și să eliminăm barierele potențiale.
5. Feedback și contact
Dacă observați bariere în serviciile noastre digitale sau aveți nevoie de asistență, vă rugăm să ne contactați la adresa:
Viessmann Romania
E-mail: info-ro@viessmann-climatesolutions.com