- Acum veți avea întotdeauna o imagine de ansamblu a progresului instalării clienților dumneavoastră. Vitoguide vă spune ce funcționează corect și ce sisteme au defecțiuni care trebuie remediate. Faceți clic pe un sistem de încălzire pentru a-l selecta și pentru a vedea toate informațiile relevante despre client și sistem.
- În zona de administrare, puteți adăuga și elimina instalatori și vă puteți gestiona setările contului.
- App Switcher vă permite să treceți rapid la aplicațiile Viessmann pe care le utilizați cel mai frecvent, cum ar fi sistemul de comenzi online PartnerShop, aplicația pentru piese de schimb sau ViBooks pentru manualele de instalare și alte documentații despre produse.
- Vitoguide vă permite dvs. și angajaților dvs. să accesați toate conținuturile de formare Viessmann și cursurile platformei spațiului de învățare online.
Aplicație de servicii pentru partenerii comerciali
Monitorizați de la distanță, de oriunde, toate sistemele clienților dumneavoastră. În calitate de instrument de control central, ViGuide este o parte vitală a setului dumneavoastră de instrumente.
ViGuide vă conectează în mod convenabil și rapid cu clienții dumneavoastră.
Monitorizați de la distanță instalațiile dvs. online și rezolvați problemele imediat ce apar. Fiind o aplicație web și o aplicație mobilă, ViGuide este accesibil oriunde, oricând și pe majoritatea dispozitivelor, fără a necesita actualizări.
Vă permite să îndepliniți mai eficient o serie de sarcini importante, să vă extindeți portofoliul de servicii pentru clienți și să creșteți gradul de satisfacție al acestora. Tot ce aveți nevoie este un sistem de încălzire cu o poartă conectată (Vitoconnect sau o nouă platformă electronică) și un client care utilizează aplicația ViCare pentru smartphone.
Clienții dvs. pot fi siguri că aveți întotdeauna sub observație de la distanță instalația lor, vă asigurați că aceasta funcționează perfect și puteți remedia rapid orice problemă, în unele cazuri chiar înainte ca aceasta să apară.
Funcționează de la distanță și la fața locului. Funcționează pe mai multe dispozitive mobile. Funcționează în toate cazurile de utilizare. Software care crește în funcție de activitatea dumneavoastră.
Toate acestea fac din ViGuide instrumentul dumneavoastră numărul unu pentru servicii online!
Video: Ecosistemul digital Viessmann pentru parteneri
Pachete
ViGuide pune puterea datelor în mâinile dumneavoastră, astfel încât să puteți face mai mult cu mai puțin. Noile pachete Plus și Pro vă extind gama de posibilități dincolo de monitorizarea de bază, controlul și diagnosticarea defecțiunilor.
Vizitați viguide.viessmann.com pentru lista completă a funcțiilor disponibile
Punerea în funcțiune gratuită, înlocuirea pieselor, monitorizarea de la distanță și controale de bază pentru toate sistemele de încălzire conectate.
Pachetul de unică folosință oferă informații bazate pe date care vă ajută să diagnosticați și să remediați rapid problemele pe măsură ce acestea apar, atât de la distanță, cât și la fața locului.
Pachet anual cuprinzător de servicii de acoperire și întreținere care vă ajută să identificați problemele înainte ca acestea să apară și vă oferă sfaturi pentru optimizarea performanțelor sistemului.
Tablou de bord și monitorizare la distanță
- Toate informațiile importante despre sistem sunt ușor de găsit. Acestea includ: Numele clientului și datele de contact, tipul și modelul sistemului de încălzire, starea de funcționare, numărul de serie și numărul de poartă. Toate aceste detalii sunt la îndemâna dumneavoastră.
- Vitoguide raportează și alte informații, cum ar fi starea arzătorului, timpul de funcționare, numărul de porniri, temperatura exterioară, temperatura apei din boiler și puterea semnalului WiFi.
- În măsura în care este disponibil pentru sistem, Vitoguide determină, de asemenea, consumul de gaz și de energie electrică, precum și datele termice solare.
- Cu Vitoguide, puteți modifica de la distanță o serie de setări ale sistemului de încălzire al clientului dumneavoastră:
- Circuite de încălzire individuale (de exemplu, parametrii curbei de încălzire), temperaturile de reglare a apei calde menajere și programele de încălzire în funcție de zi și oră.
- Pentru a rezolva problemele de conectare cu orice tip de gateway (de ex. Opto, OpenTherm sau sistemele de încălzire Viessmann cu noua platformă electronică), reporniți gateway-ul.
- Dacă clientul dvs. nu se află acasă pentru o perioadă mai lungă de timp, puteți comuta sistemul pe programul de vacanță pentru o funcționare redusă.
- Vizualizați detaliile fiecărei defecțiuni și apelați o descriere a cauzei și a acțiunii recomandate de Viessmann.
- Vizualizați un istoric al evenimentelor din sistem, cu detalii despre cine și când a efectuat modificările.
- O legătură directă către aplicația pentru piese de schimb (ET) vă permite să comandați exact piesele de care aveți nevoie pentru a finaliza lucrarea.
- De asemenea, Viessmann le facilitează clienților dvs. efectuarea lucrărilor de întreținere și evitarea problemelor înainte ca acestea să apară. Comandați piesele de care aveți nevoie pentru a finaliza lucrările de întreținere cu un singur clic. Comanda dvs. include toate piesele de care veți avea nevoie pentru sistemul de încălzire în cauză - nu mai este nevoie de o căutare de piese care necesită mult timp, cu riscul de a uita o componentă vitală.
Vă ocupați de mai mulți clienți care sunt distribuiți pe o zonă mai largă? Doriți o imagine de ansamblu geografică a tuturor sistemelor din zona dumneavoastră? Vizualizarea pe hartă vă ajută să planificați cele mai eficiente rute între clienți. Pentru mai multe detalii despre un sistem și pentru a vizualiza starea acestuia, dați pur și simplu clic pe el pe hartă.
Acum puteți obține contact și asistență din partea Serviciului Tehnic Viessmann (TD) chiar mai rapid și mai ușor. Trebuie doar să deschideți un tichet și să stabiliți o oră la care un tehnician vă va suna sau va sta la coadă pentru a primi asistență din partea serviciului clienți. Veți fi întotdeauna notificat cu privire la timpul de așteptare actual. Veți primi răspunsurile de care aveți nevoie pentru a rezolva mai repede problemele de încălzire ale clienților dumneavoastră.
Aplicație mobilă
Aplicația mobilă ViGuide este disponibilă atât pentru dispozitivele iOS, cât și pentru cele Android. Aceasta vă va permite în continuare, în calitate de parteneri, să puneți în funcțiune un sistem de încălzire Viessmann cu ajutorul unei noi platforme electronice. Aceasta include pompele de căldură Vitocal, acumulatorii cu baterii Vitocharge, sistemele de ventilație și combinații ale acestor dispozitive. De asemenea, vă va permite să îndepliniți și alte sarcini importante:
- Luarea online a unui sistem de încălzire
- Punerea în funcțiune a componentelor ViCare
- Efectuarea înlocuirii ghidate a pieselor
- Monitorizarea tuturor sistemelor online
Video: Utilizarea ViGuide mobile
Componente Smart Home
Ați conectat online sistemul de încălzire al clientului dumneavoastră, fie cu un Vitoconnect Gateway, fie cu un cazan Viessmann nou, echipat cu platforma electronică Viessmann One Base. Clientul dvs. utilizează ViCare pentru a-și controla încălzirea centrală și a apei calde menajere și dorește ca dvs., în calitate de contractant, să monitorizați aceste sisteme de la distanță cu ajutorul ViGuide. Ce se întâmplă în continuare? Cu ajutorul sistemului Viessmann Smart Climate System, care constă dintr-un senzor de climă și eTRV-uri, proprietarii pot controla temperatura în camerele individuale în care sunt instalate componentele. Cu ViGuide, îi puteți sprijini în realizarea setărilor din încăpere și în punerea în funcțiune a aparatelor.
Video: Servicii digitale
Cerințe de sistem
Web
- Conexiune la Internet
- Browser web (recomandăm Chrome, Safari sau Firefox)
- Nu există suport pentru IE
Mobil
- Dispozitive de tip smartphone sau tabletă cu iOS v14.0 și versiuni superioare
- Dispozitive de tip smartphone sau tabletă cu Android v5.0 și mai sus (pentru înlocuirea piesei de schimb 7.0 și mai sus)