Întrebări frecvente despre aplicația ViCare

Descărcați aplicația ViCare
© 35mmf2 / Shutterstock.com

Cum funcționează aplicația ViCare? Ce îmi permite să fac și ce funcții are? Cum instalez corect aplicația? Răspunsurile le găsiți mai jos, împreună cu informații utile despre cele mai frecvente întrebări legate de aplicația ViCare.

Compatibilitate

Lista completă a sistemelor de încălzire este împărțită în două categorii, în funcție de faptul dacă un sistem are sau nu un modul WiFi încorporat. Dispozitivele Viessmann mai noi cu WLAN la bord (așa-numitele sisteme "One Base") se pot conecta direct la cloud-ul Viessmann și pot fi controlate prin intermediul aplicației ViCare. Dispozitivele mai vechi necesită un gateway de internet Viessmann Vitoconnect. Vă rugăm să contactați inginerul dvs. de încălzire dacă nu sunteți sigur de soluția corectă.

Următoarea este o listă de sisteme de încălzire de generație mai veche care funcționează cu dispozitivele ViCare în combinație cu un Viessmann Vitoconnect OPTO2:

Vitocal

  • Vitocal 200-S, tip: WO1A, WO1B, WO1C
  • Vitocal 222, tip: WO1A, WO1B
  • Vitocal 222-G, tip: WO1C
  • Vitocal 222-S, tip: WO1C
  • Vitocal 242-G, tip: WO1A, WO1B, WO1C
  • Vitocal 242-S, tip: WO1C
  • Vitocal 333, tip: WO1A, WO1B
  • Vitocal 333-G, tip: WO1C
  • Vitocal 343-G, tip: WO1A, WO1B, WO1C
  • Vitocal 3xx-A, tip: WO1A, WO1B
  • Vitocal xxx-A, tip: WO1C
  • Vitocal xxx-G, tip: WO1C

Vitocrossal

  • Vitocrossal 300, tip: HO1A, KW6B
  • Vitocrossal 300, model: CU3A, tip: KW6B

Vitodens

  • Vitodens 200, tip: HO1B, HO2B, HO2C
  • Vitodens 200-W, tip: HO1, HO1A, HO1B
  • Vitodens 222-F, tip: HO1A, HO1B
  • Vitodens 242-F, tip: HO1A, HO1B
  • Vitodens 2xx-F, model: B2HA, B2KA, B2LA, B2TA, B2SA, tip: HO1B
  • Vitodens 2xx-W, model: B2HA, B2KA, B2LA, B2TA, B2SA, tip: HO1B
  • Vitodens 300-W, tip: HO1, HO1A, HO1B, HO1C, HO2B, HO2C
  • Vitodens 333-F, tip: HO1, HO1A, HO1B, HO1C, HO2B, HO2C
  • Vitodens 343-F, tip: HO1A, HO1A, HO1B, HO1C, HO2B, HO2C

Vitola

  • Vitola 100, tip: KW1, KW2
  • Vitola 200, tip: KO1B

Vitoladens

  • Vitoladens 300-C, tip: HO1A, HO1B, KW6B
  • Vitoladens 300-T, tip: KO1B
  • Vitoladens 300-W, tip: HO1, HO1B
  • Vitoladens 333-F, tip: HO1A, HO1B

Vitoligno

  • Vitoligno 200-S Ecotronic v2.03+
  • Vitoligno 250-F Ecotronic v2.00+.
  • Vitoligno 250-S Ecotronic v2.00+, Vitoligno 250-S Ecotronic v2.00+.
  • Vitoligno 300-C Ecotronic v2.12+ Vitoligno 300-C Ecotronic v2.12
  • Vitoligno 300-H Ecotronic
  • Vitoligno 300-S Ecotronic v2.04+ Vitoligno 300-S Ecotronic v2.04
  • Vitoligno 300-P, tip: F01

Vitorondens

  • Vitorondens 200-T, tip: KO2B
  • Vitorondens 222-F, tip: KO2B

Altele

  • Vitocaldens 222-F, tip: WO1C
  • Vitogas 200-F, tip: KO1B, KO2B
  • Vitopend 200-W, tip: HO1, HO1A, HO1B
  • Vitoplus 300, tip: HO1
  • Vitosolar 300-F, tip: HO1C
  • Vitosorp 200-F

Instalarea și înregistrarea

Urmați pașii de mai jos pentru a conecta sistemul de încălzire Viessmann la aplicația ViCare:

  1. Descărcați aplicația ViCare (iOS sau Android).
  2. Urmați instrucțiunile din aplicația ViCare.

Pentru a vă înregistra, creați un cont de utilizator în aplicație la punctul "Create new account" (Creați un cont nou). Pentru a vă configura contul, va trebui să furnizați următoarele informații:

  • Numele și prenumele
  • Adresa
  • Telefon

De asemenea, trebuie să indicați locația sistemului dvs. de încălzire, dacă aceasta diferă de adresa dvs. Aceste informații îl ajută pe antreprenor să găsească adresa dvs. exactă după eliberarea serviciului. În cele din urmă, trebuie să acceptați politica de confidențialitate și termenii de utilizare pentru a finaliza procesul. Ați configurat acum aplicația ViCare.

Puteți descărca aplicația ViCare din App Store sau Google Play Store. Respectați cerințele minime pentru sistemul dvs. de operare.

ViCare este o aplicație nativă, adică dezvoltată pentru un sistem de operare mobil. În prezent, nu este disponibilă o versiune pentru PC.

Modulul Vitoconnect poate fi înregistrat cu ușurință prin plug & play. Tot ce trebuie să faceți este să scanați codul QR furnizat cu smartphone-ul dumneavoastră. Când faceți acest lucru, asigurați-vă că unitatea de control Vitoconnect și Vitotronic a sistemului de încălzire sunt conectate la curent și la internet cu ajutorul cablului furnizat. Scanarea codului conectează Vitoconnect la contul dvs. din aplicația ViCare. Pentru a face acest lucru, trebuie să descărcați aplicația și să creați un cont de utilizator acolo.

Pur și simplu descărcați aplicația ViCare pe noul dvs. dispozitiv. Apoi, conectați-vă cu adresa de e-mail și parola dumneavoastră. Nu este nevoie să creați un cont nou sau să reconfigurați aplicația. După ce v-ați conectat, puteți continua să utilizați serviciile aplicației ViCare.

Pentru siguranță, Vitoconnect este conectat permanent la unitatea de control a sistemului de încălzire corespunzător. Înainte de a achiziționa un nou sistem de încălzire Viessmann, Vitoconnect trebuie resetat. Pentru a face acest lucru, trimiteți un e-mail la următoarea adresă: td@viessmann.com Acest lucru trebuie făcut de la adresa la care ați înregistrat Vitoconnect-ul. Apoi, instalați Vitoconnect și conectați-l la noul sistem de încălzire.

Codul QR este, de asemenea, atașat la carcasa Vitoconnect, direct pe placa de circuit. Deconectați cablurile de alimentare și USB de la Vitoconnect și scoateți capacul carcasei. Cel mai bun mod de a face acest lucru este să trageți carcasa spre dvs. în partea de jos și apoi să o ridicați.  

Practic, sistemul de operare, adică aplicația ViCare, raportează când și ce actualizări sunt disponibile. Trebuie să confirmați această notificare, apoi să descărcați și să instalați actualizările. Cu o setare corespunzătoare pe smartphone-ul dumneavoastră, actualizările pot fi descărcate automat.

Toate extensiile disponibile vor fi instalate odată cu actualizările aplicației. Prin urmare, trebuie să mențineți întotdeauna aplicația actualizată. După fiecare actualizare, o notificare vă va spune ce este nou și ce s-a schimbat.

Descărcați aplicația ViCare

Faceți ca încălzirea dumneavoastră să fie inteligentă cu ViCare. Bucurați-vă de o căldură perfectă și de liniștea care vine din faptul că știți ce se întâmplă.

De la pivniță la spațiul dvs. de locuit - controlul individual al încăperilor ViCare

Urmăriți videoclipul pentru a vedea cum aplicația ViCare vă oferă control total asupra temperaturii din fiecare cameră, indiferent dacă sunteți acasă sau în mișcare.

Conectivitate

Conectarea sistemului de încălzire Viessmann la internet, controlul acestuia cu ajutorul aplicației ViCare și vizualizarea datelor de consum prezintă o serie de avantaje.

  • Confort
  • Actualizări
  • Securitate

Citiți mai jos pentru a afla mai multe despre conectivitatea în locuința dvs. și despre sistemul dvs. Viessmann.

  1. Descărcați aplicația ViCare pentru dispozitivul dumneavoastră iOS sau Android.
  2. Configurați-vă contul ViCare.
  3. Scanați codul QR al aparatului dvs. de încălzire.

Sfat: Asigurați-vă că introduceți adresa de e-mail corectă pentru a vă conecta la aplicația ViCare și că vă actualizați parola cel puțin o dată la șase luni.

  • Routerul WiFi trebuie să fie protejat de o parolă WPA2 suficient de sigură, care trebuie să fie de minim 8 și maxim 8. 63 de caractere.
  • Asigurați-vă că routerul WiFi are întotdeauna cea mai recentă actualizare de firmware.
  • Conexiunea dintre generatorul de căldură și routerul WiFi nu trebuie să fie necriptată.
  • Folosiți o conexiune la internet cu disponibilitate ridicată, de preferință la un tarif forfetar (fără restricții de timp sau de volum de date).
  • Frecvența semnalului WiFi ar trebui să fie de 2,4 GHz pentru cea mai bună conexiune.
  • DHCP (adresarea IP dinamică) trebuie să fie activată.

Parametrii de rutare și de securitate trebuie să fie setați în rețeaua IP (LAN).

  • Pentru conexiuni directe de ieșire, activați următoarele porturi:
    • Port 80
    • Port 123
    • Port 443
    • Port 8883

Notă: Dacă nu sunteți familiarizat cu acest proces, este recomandabil să consultați un expert IT care vă poate ajuta cu configurarea.

  • Asigurați-vă că aveți o conexiune stabilă la internet de la furnizorul de servicii de internet.
  • Dacă v-ați schimbat recent furnizorul și/sau routerul, resetați conexiunea.
  • Verificați puterea semnalului în aplicația ViCare (Settings -> Devices -> Communication module).
  • Dacă aveți un aparat de încălzire Viessmann de generație mai veche cu modul de comunicare Vitoconnect extern, încercați să îl poziționați într-un loc cu un semnal mai puternic. Dacă trebuie să împerecheați din nou dispozitivele, derulați în jos la secțiunea "Împerechere Vitoconnect"
  • În zona "Notificări" din ViCare, puteți verifica dacă Viessmann efectuează în prezent lucrări de mentenanță sau dacă sistemul este în curs de restaurare după o întrerupere temporară.
  • Dacă aceste sfaturi nu vă ajută sau dacă puterea semnalului este foarte scăzută, reporniți modulul de comunicare. Puteți efectua repornirea prin Settings > Devices > Communication module (Setări > Dispozitive > Modul de comunicare).
  • În cazul în care routerul se află la o anumită distanță de sistemul de încălzire, este posibil să instalați un amplificator de semnal WiFi în locuința dvs.
  • Dacă aveți un control individual al camerei, instalarea unui repetor ViCare poate îmbunătăți comunicațiile dintre dispozitive.

Pentru a reconecta aplicația la Vitoconnect, urmați acești pași:

  1. Mai întâi, apăsați butonul de resetare de pe Vitoconnect timp de câteva secunde.
  2. Actualizați setările WiFi în aplicația ViCare: Settings > Devices > Communication module > Network settings (Setări > Dispozitive > Modul de comunicare > Setări de rețea).
  3. Aplicația vă solicită numărul de serie. Cel mai simplu mod de a-l introduce este să scanați codul QR atașat la Vitoconnect.
  4. Aplicația este acum gata de utilizare.

Dacă acești pași nu vă rezolvă problemele de conectare, citiți alte articole din FAQ sau contactați comunitatea Viessmann pentru asistență suplimentară.

Operare și funcționare

Puteți găsi toate informațiile privind funcțiile și operarea aplicației ViCare pe pagina aplicației ViCare sau la partenerul comercial Viessmann local.

În plus față de temperaturile circuitului de încălzire, puteți vizualiza temperaturile pentru apă caldă și temperatura exterioară. Toate informațiile disponibile sunt prezentate într-o vizualizare clară a plăcilor. De asemenea, sunt indicate modurile de încălzire.

Programul orar este afișat sub forma unui calendar cu un ceas, iar atunci când vă aflați acasă, este afișat un simbol al casei.

Pentru mai multe informații, vizitați pagina aplicației Viessmann ViCare.

Puteți seta atât modul Confort, cât și modul Party cu ajutorul aplicației ViCare. Acest lucru vă permite să echilibrați în mod convenabil cererea și performanța. Puteți seta aceste opțiuni atât cu dispozitive Android, cât și cu dispozitive iOS.

Modul economic poate fi setat numai dacă unitatea de control a sistemului dvs. de încălzire acceptă această funcție. În caz contrar, nu puteți efectua aceste setări prin intermediul aplicației.

Mesaje de eroare și defecțiuni

Dacă aplicația ViCare nu se conectează la sistemul de încălzire, verificați dacă există o conexiune la internet.

Închideți complet aplicația. Dacă aveți un produs Apple, apăsați de două ori pe butonul Home și glisați aplicația în sus pentru a o închide. Apoi reporniți aplicația. Aplicația ViCare ar trebui acum să funcționeze din nou. Pentru a fi în siguranță, verificați, de asemenea, App Store sau Play Store pentru actualizări la ViCare. De asemenea, asigurați-vă că sistemul dvs. de operare îndeplinește cerințele minime. Mai exact, aceasta înseamnă iOS 10.3 sau Android 4.4 în sus.

If the faults recur in the app itself, contact vicare-service@viessmann.com. If the faults occur in the heating system, contact a Viessmann trade partner or your trusted heating contractor.

Aplicația ViCare afișează temperatura exterioară doar dacă regulatorul de încălzire are această funcție. Acest lucru înseamnă că temperatura exterioară este disponibilă numai dacă sistemul de încălzire este compensat în funcție de condițiile meteorologice și este echipat cu un senzor de temperatură exterioară.

În prezent, aplicația ViCare nu acceptă indicarea temperaturii fluxului.

Pentru a găsi temperatura apei din boiler, accesați punctul de meniu "Settings" (Setări), derulați în jos până la "Devices" (Dispozitive) și atingeți "Boiler" (Cazan). Temperatura apei din cazan este indicată pentru toate sistemele de încălzire cu petrol și gaz.

Pe ecranul de start al aplicației ViCare există o funcție "Am uitat parola". Introduceți adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat. Veți primi apoi un e-mail cu ajutorul căruia vă puteți atribui o nouă parolă.

Verificați poziția routerului și verificați toate cablurile de conectare.

Dacă ambele sunt în regulă, instalați un repetor WiFi pentru a amplifica semnalul WiFi. Acest lucru ar trebui să vă ofere o conexiune stabilă între smartphone-ul dvs. și sistemul de încălzire.

Temperatura reală este afișată doar dacă aplicația primește aceste date de la sistemul de încălzire. Pentru aceasta, unitatea de control a încălzirii trebuie să fie echipată cu funcția necesară. Dacă nu ați instalat un termometru de cameră, cum ar fi o telecomandă, nu există date pentru acesta și aplicația afișează "--".

Confidențialitate

Cu o istorie de peste 100 de ani și cu cele mai înalte standarde de calitate. Ne considerăm un partener de încredere în viața clienților noștri. Gestionarea transparentă a datelor dumneavoastră este o parte centrală a acestei fiabilități.

  • Securitate: Ne revizuim constant sistemele pentru a asigura cel mai înalt nivel de securitate a datelor pentru utilizatorii noștri. Lucrăm în conformitate cu GDPR, iar sistemele noastre de comunicare a datelor sunt certificate VDE.

  • Servere: Serverele noastre sunt situate în UE. Datele dvs. vor fi tratate în mod confidențial și vor fi accesibile doar dvs. și, dacă este cazul, partenerului dvs. comercial, dacă ați plasat o comandă de servicii online cu acesta.

  • Calitate: Standardele noastre înalte Viessmann se aplică și produselor noastre digitale. În plus, aderăm fără greș la cele mai bune practici din industrie.

Unde pot găsi anunțul juridic al Viessmann?

Puteți vizualiza în orice moment anunțul nostru juridic aici:

Nu ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?

Asistență

Aveți nevoie de ajutor pentru a selecta produsul potrivit?

Găsiți produsul