ViGuide – Platforma pentru servicii digitale inovatoare
Prin platforma online ViGuide, Viessmann oferă specialistiilor parteneri o soluție inovatoare de monitorizare a instalațiilor termice. Beneficiarii se bucură astfel de mai multă siguranță când specialisitii le supraveghează online centrala termică în orice moment.
Pentru a începe videoclipul faceți click pe butonul de redare. Rețineți că redarea videoclipului va transfera date pe YouTube. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să consultați politica noastră de confidențialitate.


ViGuide pune puterea datelor în mâinile tale, astfel încât să poți face mai mult cu mai puțin.
Beneficiati de punerea în funcțiune gratuită, înlocuirea pieselor de schimb, monitorizarea de la distanță și controalele de bază pentru toate sistemele de încălzire conectate.
Detalii de instalare
● Toate informațiile importante despre o unitate /instalație sunt ușor accesibile. Aceasta include: numele clientului și detaliile de contact, tipul și modelul sistemului de încălzire, starea de funcționare, numărul de serie, numărul gateway-ului. Toate aceste detalii sunt chiar la îndemâna dumneavaostră.
● ViGuide vă anunță și despre alte informații precum starea arzătorului, timpul de funcționare, pornirile, temperatura exterioară, temperatura cazanului, puterea semnalului WiFi.
● Dacă este disponibil pentru sistem, Viguide determină și consumul de gaz și electricitate, precum și informații despre energia termică solară.


Platforma online ViGuide oferă specialistiilor parteneri o soluție inovatoare de monitorizare a instalațiilor termice.
Aplicația mobilă
Aplicația mobilă Viguide este disponibilă atât pe dispozitivele iOS, cât și pe dispozitivele Android. În calitate de partener, va continua să vă ofere posibilitatea de a pune în funcțiune un sistem de încălzire Viessmann cu o nouă platformă electronică. De asemenea, puteți îndeplini și alte sarcini importante:
- Puneți în funcțiune componentele ViCare
- Schimb ghidat de piese de schimb
- Monitorizați toate sistemele online
Descărcați-l astăzi din App Store (iOS) sau Magazin Play (Android).


Componente pentru o casă inteligentă
Ați luat online sistemul de încălzire al clientului dumneavoastră fie cu un termostat Vitoconnect, fie cu un nou cazan Viessmann cu o nouă platformă electronică? Clientul dumneavoastră folosește ViCare pentru a-și controla încălzirea și producerea de apă caldă și ar dori ca dumneavoastră, specialistul, să monitorizați acest lucru de la distanță prin ViGuide? Ce urmează?
Cu sistemul Viessmann Smart Climate format dintr-un:
- termostat de radiator ViCare
- termostat de pardoseală ViCare
- senzor de ambianță ViCare
proprietarii de case își pot controla confortul în camere individuale în care sunt instalate componentele.
Cu ViGuide, îi puteți sprijini în configurarea setărilor camerei și punerea în funcțiune a dispozitivelor.
Notificări despre intervenții
- Vizualizați detaliile fiecărei erori și apelați o descriere a cauzei și a acțiunii recomandate de Viessmann
- Vedeți istoricul tuturor evenimentelor de sistem cu detalii despre cine a făcut modificările și când
- O legătură directă către aplicația Piese (SP) vă permite să comandați exact piesele potrivite
- Viessmann facilitează, de asemenea, pentru clienții dumneavoastră efectuarea lucrărilor de întreținere și evitarea problemelor înainte ca acestea să apară. Cu un singur click puteți comanda un set complet pentru a efectua întreținerea. Toate piesele de care aveți nevoie pentru un anumit sistem de incălzire sunt incluse in această comandă, astfel încât nu trebuie sa căutați mult timp articolele respective


Vizualizarea harții pentru o planificare mai bună a rutei
Distribuiți servicii tehnice mai mulți clienți din diferite zone ale țării? Sau doriți să obțineți o imagine de ansamblu asupra tuturor instalațiilor din zona dumneavoastră? Cu vizualizarea hărții, puteți planifica cele mai eficiente rute pentru a ajunge de la un client la altul. Faceți click pe un atașament pentru a vedea mai multe detalii și starea fiecăruia.
Obțineți ajutor atunci când aveți nevoie
Acum puteți obține contact și asistență de la Serviciul Tehnic Viessmann și mai rapid și mai ușor.
Deschideți un bilet și programați o convorbire telefonică cu un specialist de pe departamentul tehnic.
Veți fi întotdeauna informat despre timpul curent de așteptare. Veți primi răspunsurile de care aveți nevoie și veți rezolva mai rapid problemele de încălzire ale clienților dumneavoastră.

Video: Servicii digitale
Manuel Wohlfarth, vicepreședinte Viessmann Digital Services, oferă informații despre utilizarea aplicației, funcții de service bazate pe date și opțiuni de întreținere la distanță.
Pentru a începe videoclipul faceți click pe butonul de redare. Rețineți că redarea videoclipului va transfera date pe YouTube. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să consultați politica noastră de confidențialitate.

Noua platformă electronică explicată pe scurt
Dr. Markus Klausner, directorul tehnic Viessmann, explică avantajele și funcțiile noului ViGuide.
Pentru a începe videoclipul faceți click pe butonul de redare. Rețineți că redarea videoclipului va transfera date pe YouTube. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să consultați politica noastră de confidențialitate.

Profitați împreună cu clienții dumneavoastră de pltatforma ViGuide
● Instalați la clienții dumneavoastră un modul WLAN Vitoconnect
● Clientul dumneavostră își conectează modulul Vitoconnect la rețeaua WiFi și îl înregistrează prin aplicația ViCare
● Vă definește pe dumneavostră în ViCare ca operator de service agreat și își activează funcția de service de la distanță
● Acceptați cererea de service de la distanță în platforma ViGuide
● Avantaje: service de la distanță, notificări automate, afișarea avariilor, etc.
● Clienţii agrează serviciile dumneavoastră prin intermediul aplicației ViCare

ViCare App
ViCare este cheia pentru experiența ViGuide. ViCare face posibilă setarea centralei termice de către utilizatori într-un mod simplu și intuitiv, cum ar fi de exemplu tempertura ambientală optimă. Și foarte importat pentru clienți: legătura directă cu operatorul de service.