Ce trebuie făcut în cazul unei defecțiuni? - Atunci când sistemul de încălzire Viessmann afișează o defecțiune

Solicitați o consultație gratuită
Bild: © stoatphoto / Shutterstock.com

Sistemul de încălzire Viessmann își face treaba aproape neobservat. Acesta este observat doar atunci când apar defecțiuni și camerele rămân reci. În cazul în care apare o defecțiune la un sistem de încălzire Viessmann, acesta va afișa un mesaj de defecțiune. În cele ce urmează, vom explica cum se procedează cel mai bine în cazul unui astfel de mesaj și ce trebuie respectat.

Ce trebuie făcut în cazul unui mesaj de avarie

În principiu: dacă ceva nu merge bine cu încălzirea dumneavoastră Viessmann, există o defecțiune în sistemul de încălzire. Aceasta poate fi un defect sau o defecțiune. În orice caz, nu trebuie ignorat. În cel mai rău caz, poate avea consecințe grave și costisitoare. De aceea, este cu atât mai important să abordați anumite puncte atunci când sistemul dvs. de încălzire Viessmann indică o defecțiune.

Cum este afișat mesajul de avarie?

Nu există un răspuns general la această întrebare. Acest lucru se datorează faptului că produsele Viessmann afișează defecțiunile în mod diferit. Informații specifice produsului pot fi găsite întotdeauna în instrucțiunile de utilizare pentru utilizatorul sistemului. Acestea pot fi descărcate ușor și sigur în format PDF prin intermediul bazei noastre de date ViBooks.

Răspunsul adecvat la un mesaj de avarie

Regula de bază este: păstrați-vă calmul. În cazul în care este afișată o defecțiune, consultați mai întâi instrucțiunile de utilizare ale sistemului dvs. de încălzire. Acolo veți găsi instrucțiuni detaliate despre cum să procedați. În cele mai multe cazuri, puteți apela codul de defecțiune specific. Notați-l. Este important pentru instalatorul pe care trebuie să îl contactați în cazul unei defecțiuni la sistemul de încălzire Viessmann. De asemenea, este recomandabil să aveți la îndemână numărul de serie. Îl puteți găsi de exemplu pe plăcuța de identificare a sistemului de încălzire. Ghidul nostru explică în detaliu cum să găsiți instalatorul potrivit.

Cu cât aveți mai multe informații la îndemână, cu atât mai ușor vă poate ajuta unul dintre partenerii noștri comerciali.


Alternativ: comunitatea Viessmann

O altă opțiune pentru a accesa informații relevante în cazul unei defecțiuni este Comunitatea Viessmann. Acolo puteți căuta problema dvs. utilizând codul de defecțiune și numărul de serie sau puteți posta o întrebare în care să descrieți problema dvs.

Ghid pas cu pas

Dacă sistemul dumneavoastră de încălzire Viessmann indică o defecțiune, urmați pur și simplu pașii de mai jos:

  1. Căutați tipul de defecțiune.
  2. Notați codul de defecțiune și numărul de serie.
  3. Anunțați contractantul.

Repararea sistemului de încălzire Viessmann

După ce ați notat toate informațiile importante, transmiteți-le instalatorului. Dacă nu ați găsit încă un instalator de încălzire potrivit în zona dvs. pentru reparații și mentenanță, căutați pur și simplu unul cu ajutorul instrumentului nostru de căutare a partenerilor comerciali locali.

Reparațiile incorecte efectuate de către proprietar pot duce uneori la daune materiale grave. Prin urmare, numai personalul specializat calificat și autorizat trebuie să remedieze o defecțiune la sistemul de încălzire Viessmann. Acest lucru garantează, de asemenea, că sunt utilizate componente originale și că sistemul va continua să funcționeze fără probleme și în viitor.

Contactați direct furnizorul de încălzire cu ajutorul aplicației ViCare

Aplicația Viessmann ViCare asigură o mai mare siguranță și confort - chiar și în cazul unui mesaj de avarie. Un sistem de semafoare indică dacă sistemul dvs. de încălzire Viessmann funcționează corect sau nu. Când este verde, totul este în regulă. Când este galben, un service este încă în așteptare. Roșu indică o eroare sau o defecțiune în sistemul de încălzire. În acest caz, va fi afișat și un mesaj de avarie. Un mare avantaj al acestei aplicații: dacă apare o defecțiune, instalatorul este notificat automat. Stare: ați acordat o autorizație de service. Acest lucru se face cu ușurință cu doar două clicuri. Instalatorul poate apoi să vizualizeze datele sistemului și să reacționeze imediat dacă apare o defecțiune la sistemul de încălzire Viessmann.

Cele mai multe sisteme de încălzire pe gaz și păcură Viessmann instalate începând cu 2004, precum și pompele de căldură din 2010 și sistemele de încălzire pe combustibil solid din 2016 pot fi controlate la prețuri accesibile, ușor și rapid cu ViCare.

Asistență

Aveți nevoie de ajutor pentru a selecta produsul potrivit?

Găsiți produsul